Πολιτική Ακύρωσης/Επιστροφών

  1. Αρχική
  2. Πολιτική Ακύρωσης/Επιστροφών

Πολιτική Ακύρωσης/Επιστροφών

 

Πολιτική επιστροφών

 

1. Ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (εξαιρούνται οι ειδικές παραγγελίες) ,με επιστροφή χρημάτων ή αλλαγής εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.


2.Οι επιστροφές ή αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο στο κατάστημα μας σε ώρες του καταστήματος 


3. Δεν πραγματαποιούνται αλλαγές και επιστροφές σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί  από τον αγοραστή.


4.Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν επιβαρύνουν το κατάστημα.Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή σε προϊόν της παραγγελίας, τότε τα έξοδα επιστροφής και αλλαγής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.


5. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής παραλάβει κατεστραμένο ή σκισμένο δέμα από τη μεταφορική,ΔΕΝ το ανοίγει και ενημερώνει αμέσως το κατάστημα για την επίλυση του προβλήματος.


6. Εάν ο πελάτης παραλάβει ελαττωματικό,κατεστραμένο ή σπασμένο προϊόν,κρίνεται απαραίτητο να αποστείλει ηλεκτρονικά φωτογραφία του προϊόντος μέσα στη συσκευασία εντός 24 ωρών από τη παραλαβή.

 

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καταστραφεί στη μεταφορά,το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη.Συνεπώς, τα έξοδα επιστροφής και αλλαγής της επιστροφής,επιβαρύνουν τον πελάτη,καθώς το κατάστημα αναλαμβάνει την αλλαγή του προϊόντος δωρεάν.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

 

Η ακύρωση της παραγγελίας γίνεται δεκτή εντός 24 ωρών,τηλεφωνικά στο 210-3312079 ή ηλεκτρονικά στο info@jeroucalim-shop.gr ,επιστρέφοντάς σας το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει.
Το κατάστημα δέχεται ακύρωση παραγγελίας ΜΟΝΟ:

  • Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί από το κατάστημά μας για παράδοση. 
  • Σε περίπτωση που δεν έχουν κοπεί τα νόμιμα παραστατικά(απόδειξη ή τιμολόγιο).

Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας αν τα προϊόντα της παραγγελίας είναι ειδική παραγγελία ή είναι προϊόντα τα οποία έχουν βρεθεί/εισαχθεί ειδικά για τον συγκεκριμένο πελάτη.Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μόνο εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της. 

 

Επιστροφή Χρημάτων

 


Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων πραγματοποιείται ακριβώς έτσι όπως έχει γίνει η πληρωμή:

 

  • Σε εφάπαξ χρεώσεις πιστωτικών καρτών η επιστροφή του ποσού γίνεται εφάπαξ στη πιστωτική κάρτα.

  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με την επιστροφή των μετρητών από το κατάστημα στον πελάτη.

  •  Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του καταστήματος στον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον καταναλωτή, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων.